#message1 #message2 #message3 #message4
Menu
Administratie

Bij het verhuren van woon-en bedrijfsruimtes komt veel administratieve rompslomp kijken. Ook zijn er allerlei wetten en regels waar u zich aan dient te houden en welke ook steeds veranderen. Waarom zou u zichzelf hiermee vermoeien?

GVN Vastgoed heeft jarenlange ervaring op het gebied van vastgoedbeheer en neemt deze adminstratieve zaken graag van u over. Wij verzorgen de volledige administratie, waaronder contracten, innen van huurgelden en aanmanen van wanbetalers.

Financieel beheer
Bij het verhuren van vastgoed zijn er natuurlijk ook allerlei financiële zaken die geregeld moeten worden. U wilt natuurlijk dat de huur tijdig geïnd wordt en dat de waarborg wordt voldaan. Dat de energie- en overige leveranciers op tijd worden betaald en dat de kosten met de huurders verrekend worden.

Ook het financiële beheer, dus alle werkzaamheden omtrent de financiële zaken bij de verhuur van woon- of bedrijfsruimtes nemen we uit handen.

Dienstenpakket voor financieel beheer
- Innen van de huur
- Aanmanen van de huurders
- Doorstorten van alle ontvangen huurpenningen
- Verrekenen van reparaties en onderhoud
- Jaarlijkse huurverhogingen
- Afrekenen servicekosten
- Afwikkelen waarborgsom met de huurder

Wilt u meer informatie over de diensten met betrekking tot uw vastgoedbeheer neem dan contact met ons op.


Tel  +31 (0)418 54 10 58
Mail  +31 (0)418 51 01 70
Mail  vastgoed (@) gvnholding.nl



Correspondentieadres
Willemstraat 33,
2316 CR Leiden

Postbus
Postbus 12,
5300 AA Zaltbommel